Tjeeena!

Längesedan nu! Har hunnit med mycket. :) Jag har varit i polen, tävlat och gjort mycket. MEn jag mår prima. 
 
Polen resan var underbar. Kunde inte varit bättre. Vi hade verkligen roligt och klassen har växt i min ögon.
 
Tävlingarna hår gått skit bra! vi vann med dressyrlaget och kom två med hopplaget! Skit nöjd! Men wärsting har börjat kastat av mig. Inte kul! Men annars går det bara framåt. Han är verkligen fin nu i kroppen! 
 
Ska försöka blogga lite mer nu framåt och så ska jag skriva lite om resan och hur det har gått för mig och wärsting :) 
 
Hopplaget <3 

Kommentarer
Postat av: Ida

yäääääy!

2013-05-21 @ 17:20:18
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0