Glad konstigt nog!

Tjena! 
 
Tisdag idag! Är inte så pigg! Är lite sjuk! Får se om jag åker hem under dagen! Har varit förkyld från och till nu i två veckor. Inte så kul! Allra helst när jag ska på Julbord imon och jobba på julbord på Fredag! Men kan juvara sjuktrött!  När man blir sjuk för att kroppen och huvudet är för trött! Sov ju inte så mycket i helgen! Men ska försöka gå lägga mig i tid! Men jag skrev med Simon igår så det gick inte så bra! hehhe xD 
 
 
Idag ska jag försöka rida. Om jag inte är för dålig! Det är inte så kallt ute ;) Nedå. Vintern är härlig och helst när man har någon att mysa med! (a) Fast har inte träffat min pojk så mycket på sistonde :( Var i helgen sen har vi inte träffats så mycket! men njuter varenda sekund med honom! 
 
Och jag har varit dålig på att rida dom senaste veckorna nu :( FY Hanna! Inte bra! hehe! 
 
Så känner jag nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0