Helgen!

I fredags pulsa jag snö med wärsting! as kul ju! Red barbacka! As härligt.
Senare städa jag rummet medans jag vänta på pojken min. Vart ju inte som jag hade planerat. Arvids epa är ju på lagning. Så hans pappa lär ju köra han så vi fick sova hos. Roligt det oxå. Så mysigt hos han! Vi bada hos han då! så vi hade mysigt!  Vi båda var trötta men vi hade det bra! 
fint badkar! 
 
På lördagen red jag oxå! ovanigt! ;) Sen var jag till min syster på middag! Arvid och jag sov kvar! härlig kväll/natt
 
På söndagen var det en chill-dag! Det var härligt kallt. Tog ett bad själv på kvällen! Väldigt härligt iaf! Fick tänka och slappna av! Varmt och skönt! 
 
mysigt! hehehe ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0