HELGEN!!!! :D

Fredags var det längdskidor i skolan -.- förjävligt tråkigt!!!!! :oooo På eftermiddagen red jag med  elin! :) Roligt! :) Sen så åkte jag till emma på kvällen. vi satt mest och myste! :) Trevligt :D 

Lördags Bada vi på förmiddagen, haha vi hade skit kul ;) Sen åt vi på subway!! Mums!! ;D  Emma "pissa" på sig ;) hon glömde att hon inte har blöja på ssig ;)  Senare på kvällen var vi på bio! en gång i phuket !As  nice film. Verklingen en film med humor! :) ALLA MÅSTE SE DEN! :D
Har varit förkyld hela helgen!  -.- Men emma och jag hade kul iaf:)
idag åkte Hem. Alla sov länge :p tog tre bussen hem sen har jag suttit på möte -.- tråkigt var det ! :o Men Men:) Någon lär ju sitta där :)  Nu ska jag snart sova! Prao i mon! :) ica maxi med agnes ;D Tagga tagga tagga!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0