Pengar!!!

Alla ryttare som bloggar skriver hela tiden om att dom skaffar nya saker hela tiden, ONÖDIGT ATT KÖPA NYTT NÄR DET INTE BEHÖVS ! inom ridsporten behöver man inte buta om man inte tar hand om det. gör sakerna fina ist!!! Det är många familjer som är glad att dom kan ha häst. 


Träningen idag gick super bra, wärsting är stadig i fromen och kan lyssna på mig. han har utveklas mycket på två år! Så härligt! :) 

Fan, nu fick man reda på att man ska ha träning på lördag, och jag som kanske skulle vara med emma. vilken ska man välja ? Vill båda! har beslutsångest!!!! HJÄLP! Åh hatar när jag lär välja mellan saker!!


Veckan har sugit! grymt tråkigt förutom zumban eller läsningen! Skolan suger! Varför inte gör olika aktiviteter? irriterande!!!!! Ibland suger skolan mycket!!! Nästa vecka är det prao(y) Härligt! :) Älskar det ! :) ica maxi!! :D 


Nu blir det the mentalist! :D Så jävla bra! :) Börja titta på det förslår jag;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0