SPORTLOV!

Helgen har varit skit rolig! Fredags var vi till brunsås och åkte skidor! Fett nice. Inte dom bästa backarna , men duger ;D Åkte ganska mycket! :) 
Arvid och jag! <3
Skit roligt att ha häst nu orrrrrrrrrrrrrrrrr not! Världens sämsta vägar, så nu har jag ridit i ridhuset två dagar rad, blir den tredje idag troligvis! men men , Tur vi har ett fint ridhus! :) Plus att man har ju världens bästa föräldrar som skjutsar  mig! :D HAr ridit lite dressyr , och små hoppat lite. :) Han går grymt fint i dressyr. Det är så roligt att han går fint entligen. Har kämpat som en idiot! Han kunde inte göra någonting när vi köpte honom , Man kunde bara sitta på han. Så grymt rolig att han kan gå! Hoppning är han bäst i! :D så jävla glad! :)
Lördagen tillbringande jag med Elin! :) fett roligt. Plus att vi kommer ha skit roligt när vi stiker till fjällen! blir där i 5 dagar! :) Tråkigast är att man inte får rida :( Men men! Vi kommer ha skit roligt i fjällen, vi kommer vara  bäst i backarna! :D 


Arvid är dryg,dum och störd! :)
Idag blir det bowla och rida lite ;)
Skriver mer i kväll ;D puss puss ! <3

Kommentarer
Postat av: Sahan (besöök)!! <3

fin blogg <3 kommentera gärna min

2012-02-27 @ 09:29:44
URL: http://omgitssahan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Sv. Tack så mycket!



Hindret är ca: 90-95 och låten heter

GOT 2 LOVE U med SEAN PAUL



Kram! :)

Postat av: Anonym jävle

Sticker* Och den där underbara Arvid är inte dum,dryg och störd, vem det nu än är! Han är awesome!

2012-02-27 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0