Dagggen! : D

Skolan: Skolan börjar med tråk tyska -.- Så jävla trött på tyskan. Sen så har dagen gått framåt ganska lätt. Inte så många lektioner. :) Sen hade vi Bugg på elevens val. SKIT KUUL ! :D Älskar att bugga med Elin! <3 :D 

Eftermiddagen: Ridit med Elin! :D Red runt österbor. Vi är inte normala iallafall xD Vi gjorde situps på hästarna xD Vi har iaf roligt när vi rider :) Men hästarna går super iaf. :) 

Nu: Sitter och väntar på mat! Sen kommer min underbara kille till mig ! <3 Då blir det MYS! <3 Blir film tittande och poker spelande tror jag! ;)


Imön: Imön blir det att kondition träna Wärsting och arbeta han. ;) Sen på kvällen blir det fniss ;) Min älskade brudar kommer <3 då ska vi ha skit kul ! :D <3 hihi <3

Kommentarer
Postat av: Tessan :D

sv: Eller hur! :D <3

2012-01-21 @ 14:52:46
URL: http://tessanduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0