Härlig Heeeeeelg ! ;)

Fredagen: På kvällen så kom min lilla gulliga kille! ;) Blev mysa hela kväll. Härligt! <3 

Lördagen: Städa rummet , lära . HUND JÄVELN hade kissat ner hela mitt rum , trevligt ! Andra gången på två veckor. Glad man  blir! 

Sen tog man en tur på Wärsting. Blev galopp träning , :) gud vad trött han blev. Så svettig har jag inte sett honom på länge. Han blir så fin när man tränar upp hans galopp.! (y) 

På kvällen så kom mina brudar ;) då vart det fniss ;) vi med våra snygga tattos! ;) Vi titta på Narnia prins caspian! :D  bäst!


Han är så SNYGGG! 

Gissa vem som ringde Emma då ;) Andre från Idol!!!!!!!:O Shit!  Emma prata konstigt nog lugnt med han :ooooooo


Rolig kväll men man var trött ! ;o 




Idag: Vakna , tänkte sätt mig vid datan tills någon vaknar , då failar jag och väcker Elin xD Så vi satt oss och försökte komma in på internet. Hon skulle hjälpa mig med bloggen , Som hon har gjort ganska mycket men fixa lite till så vaknar emma när vi kommer in på skiten , Då fixa vi en sak eller så, Sen titta vi på videobloggar xD Sjukt roliga och sjukt dryga det finns xD 

Nu på eftermiddagen så red jag, Skulle rida dressyr . gick ju super , or not. syrran skulle ju så klart hopp så wärsting kunde inte konsentrera sig. Skit kul! Så då försökte jag. Gick bra i traven men inte galoppen.  sen sket jag i dressyren och hoppa lite ;) konstigt att hoppa i en dressyrsadel! ;) Men grymt roligt ;) 

Nu: Nu väntar duschen sen så ska man slappa framför tv:en. Sen sova och gå upp till helvetet i mon -.- 




Kommentarer
Postat av: Elin

Tackar, tackar!:D <3

2012-01-23 @ 10:52:59
URL: http://fotoelinlindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0