Sexuella läggningar!

Sexuella läggningar: Sitter i skolan och pratar om sexuella läggningar. Killar är rädd för Homosexuella. Är så trött på att höra om det! Det är inget fel på homosexuella. 

Tränning: Har träning ikväll.  Hoppträning för Lotta :) Kommer gå skit bra! :D <3 Bara tagga tagga tagga! ;) Wärsting är super fin nu satt. :) 

Igår: Igår så red jag och Elin runt vreta. Trodde det skulle gå snabbt ;) men vi tog det ganska lugnt. Sen när vi kom tillbaka var det bara att stressa genom mockning. Skulle simma på kvällen så det var ju lite stressigt. Men det gick super ! :) Elin och jag kan vara snabba om vi vill ;)



Simma 500 meter. Bra början. Vill klara av 1000 meter. Mitt mål ;) Sen faceplanta jag i vattnet  -.- Inte kul. -.- Men det tyckte alla andra xD 

Skolan idag: Har varit lång tråkig. trodde jag skulle få börja med min 50- tals kjol men fick inte det. Vi skulle titta på Jappz! Dom ägde! :D Skit roliga och As duktiga. Dom är tuffa som vågar. 

Nu: Nu blir det att ta det lugnt och Fika lite. Sen ut och fixa stallet och gubben till träningen. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0