dagen! -.-

Det är lördag... skönt med helg, men världens sämsta sett att tillbringa den på -.- det är någon faddergala med scouterna. Hur kul är det!? det enda jag gör det för är att det går till något bra. men vi kommer inte få in några pengar satt det blir ju kul och se hur  "hon" har lagt upp det. aja. bara le! blir iaf roligt när dom ska kasta grädde på mig. om dom har köpt in grädde. :3
-
Ikväll tänkte jag om det inte är dåligt väder, rida till bastfallet och vända på wärstin. det är ganska långt men han är just nu knäpp så han behöver få galoppera av sig. det är jätte fin väg jag vet att man kan rida. det är jätte fina galopp vägar och då kan jag busa av honom lite :p han är så himmla het så får se om han vill sticka med mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0