Dåligt!

Dålig uppdatering igår xD Vart mycket, Bada , melodifestivalen sen kom två muppar! xD micke och Arvid svängde förbi :p
Träningen gick super,  han var kanske lite seg på slutet men han var väl trött ;p Fick hoppa lite högre idag , thomas som alltid annars som konsentrerar sig på lite lägre, vi hoppa 1.00 eller kanske 1.10 cm, ganska bra gjort. Hoppa lite olika vägar så att hästarna inte skulle lära sig allt för snabbt. :) skit rolig träning eftersom jag inte hoppat på länge och hoppning är bäst (y)
Allt ligger på hög, tre prov den här veckan tror jag, 4 böcker som väntas läsas, 1 för skolarbete och 3 för nöje :3 xD Wärstings saker ska staylas upp oxå. Känns jobbigt och stressigt ! :o
Nu ska jag i väg och fixa papper för sommarjobbet med elin. det känns som att sommaren kommer bli super i år ! <3 :D
Slänger in en bild på mina nya byxor!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0