Hej hej hej hej! :p

Sitter i skolan och tråkar ;p Ingen är här :( någon kommer väl snart! :)
Igår red Mamma och jag 1.3 mil! :) Gick bra förutom att det var skit isit på del ställen. men vi kom runt! :p Wärsting var ju het, hmmmm konstigt xD Han har stått i  nästan en vecka. Men det är bra att han är upp vilad.
I helgen är det hopp träning för thomas lennholm!!!!  Ska bli skit kul! :) Thomas är skit rolig att träna för och man lär sig skit mycket tycker ja. Blir tredje  gången jag tränar för han! :D (tror ja) Tagga tagga!
Imon är det träning för Sussi! :) bom (y)  och på torsdag är det dressyr för cissi! :) Tur jag har sån duktig ponny! ;)
Ingen tävling på g än! men jag ska försöka leta reda på några så jag kan starta Snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0