Helgggen ;oooooooo

Helgen vart inte som jag trodde den skulle bli.
Lördagen: Hann bara rida, Sen kom kusinerna. Men Mamma och jag hann storstäda Stallet. Mocka ut Allt jävla skit, Fyfan vad äckligt det var !  Men nu är det fräscht ! ;)  Mamma hängde med på ridtur. Vi red i skogen, Inga bra vägar, det var Halt Och så. Så vi kunde inte galopper så mycket. Wärsting har ju inga broddar i bak.
.
På kvällen åkte vi till mormor och morfar och käka. gott var det. Sen Mös vi lite och titta på roliga klipp på youtube! :D Sen kom Arvid till mig och Sov hos mig. Så vi titta lite film och kramades. Elller rättare sagt jag sov ! xD
En som var lite sur förut ;)


Söndag: Var med Arvid hela dagen typ. När han åkte så red jag en snabbis. Sen duscha och byta om, Vi åkte till Elin och diskutera massa saker om sommarjobbet. Kommer blir skit bra ! ;) Sen kasta sig i sängen och sov! var fett trött! ;o
.
Ajja , Måste titta på pa3 nu ;) missa den igår ;) Hej hopp så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0