hoppsan! xD

Klockan är snart ett och jag sitter inne på hööks och tittar på saker xD normalt!. konstig nog är inte jag trött :D
Har tittat på någon rolig film som handla om knark och mord och skit  xD Men faktiskt ganska bra :) Blir väl sitta vid datorn en stund och leta lite nya saker kanske eller något som man vill ha xD
Morgondagens måstelista:

*Rida och se om det går att rida i skogen!
*mocka och fixa stallet.
*Läxa.
*Göra hoppträningsfilmen klar.
*Träna om jag hinner!!!

Var inte så mycket mer jag måste göra. Hoppas på att wärsting har blivit lite  piggare. Vi har börjat gett han betfor. Men det kommer ju ta ett tag innan det börjar verka.

Imon kväll ska vi äta hos Mormor och Morfar, Kusinerna kommer hit, blir väl vara med dom på kvällen! :)

Godnatt sötnosar ;D



ps, ett par snygg strumpor för 29 kr på hööks, ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0