Jävlar ;)

Var ju på gudstjänst :) den roligaste gudtjänsten jag har varit på ! :D det var sinnesrogudstjänst. Och det var till sånt folk som har varit alkolister och tagit droger och sånt men har slutat med dom. Skit härligt folk! :D Man fick vara med lite mer :D Fick sjung i kör om man ville. Sen fick man höra böner om man vill ha hjälp eller något annat! :) Men det var en gladare stämmning. det brukar inte vara så på en gudstjänst, men folk prata glatt och var trevliga och tyckte det var kul att få tro på sitt sätt ! :) Vill dit någon gång till! :)
.
Idag blir fixa tills i mon. Sen kommer väl älskling :) då blir det fixa lite med wärsting och sen mysa! :) är AS taggad. och det bästa med laget är att alla vill ha kul och stöttar varandra. Men det är synd att willma inte fick vara med :/ Men hoppas på att hon följer med och stöttar! :)
.
Asso vad jag älskar miitt liv ibland. Har stöttande människor nära mig. är så himla kul att dom hjälper och stöttar mig!
.
Nu ska jag käka frukost sen smörjer jag väl sadeln och fixar skydden. Sen ska jag skritta en sväng med pollen :)
Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

2012-03-31 @ 19:01:14
URL: http://f
Postat av: Elin

Lycka till så himla mycket! Hoppas att pollen går super imorgon!GO GIRL! Kramar Elin :D <33

2012-03-31 @ 19:02:10
URL: http://fotoelinlindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0