Svårt liv eller!?

Haha, ganska roligt. alla har svårt. Men det är gansk roligt att dom flesta går runt och berättar för alla "hur svårt dom har". ja man kan ha svårt. jag vet känslan. om alla såg mitt liv från mitt perspektiv skulle alla fatta varför jag är som jag är. haha, jag undrar varför alla pratar skit om alla. Ne jag vet varför. ingen kommer tycka synd om er. berätta ist vad som har hänt till en person, inte hela jävla skolan. om man berättar för fler personer så tror man ju mindre på personen. SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ FOLK SOM SITTER OCH SÄGER : JAG VILL BARA DÖ! ingen annan kan ta dig ur skiten förutom du. suckar bara. tycker inte synd om er som sitter du och skriver så. Själv gjort det, haha jag var så barnslig! väx upp! :)
-
Sen så är det inte så med alla. Alla går inte runt och säger att det är svårt för dom. jag lider med er som har svårt. men blir förbannad på folk som sitter och typ skryter att  dom har det svårt hemma eller något. Jag tycker mer synd om dom som går med ett pokerface. det är er det e synd om.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0