Hejsan!

Igår gick träningen bra. Han var väldigt framåt. Nästan för framåt xD Men ja det är bra ;) Det vart att träna på rakt spår.  Välbehövligt!  Kul att börja komma igång igen. 
 
Sen när jag kom hem var det bara att plugga No. Kunde det ganska bra. Så jag läst igenom det några gånger. Så jag hoppas på E eller mer. Älskar kemi på något konstigt sätt. 
 
 
Mitt rum är det typ 10 grader. Tur att jag har mina älskade täcken. As kallt på rummet. Inte kul. Men men! Och idag försov jag mig inte (y) Så jävla skönt! Men är as trött ist. irrterande. Usch!  Och är ensam och det är en kvart kvar tills alla kommer. :( Hoppas att Elin är frisk!  Annars har jag ingen att tramsa med :( 
 
Idag blir det nog inget ridpass. Kanske skrittar lite om jag orkar. Annars fixar jag bara stallet. Först ska jag ju till min kurator. Då ska mamma följa med och prata!♥  Sen så fyller ju min pappa år på måndag så då ska jag köpa något till han! 
 
Tove och jag har köpt en present tillsammans. Tror att Johan är med på den oxå! Längtar tills lördagen då det blir  "Familjemys" Med både våran och Johans familj. ♥ 
 
puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0