"Livet"

Sitter just nu i skolan. Och Livet är som en kurva. Allt irriterar mig och går med klumpen i magen oftast. Att inte må bra pysiskt är inte kul. Just nu vill jag ner på jorden och leva som alla andra och inte låtsas. Att inte kunna sova ordentligt. Att försöka att inte var "elak" eller irriterad på allt är inte så lätt. Så livet suger just nu för mig. Men det ända som gör att jag går upp är att jag har så jävla underbara vänner, familj och en super underbar kille. 
 
 
Nu har jag börjat komma igång med Wärsting igen. Skönt som fan. Träning ikväll så det är super. Sen blir det att ta det lugnt. Titta på tv och fixa lite på rummet. Ta en lugn kväll för en gångs skulle. Kanske skulle ut och gå lite eller något för att koncentrera sig på något annat. Lär komma igång med träningen. Går bara upp i vikt. Och det är jobbigt allt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0