Min underbara helg!

I fredags skjutsa min söta morfar mig till tierp så jag kunde åka med Emma till Ängskär.  Så vi käka pizza. Alltså Emma, Peter jag , och Annmari ;) Gott som fan var det!  Sen myste Emma och jag hela kvällen! Jag slocknade ganska snabbt ;) 
 
På lördagen slappa vi halva dagen, Sen stack vi till stockholm! (y) Vi fixa hos han som vi bodde hos hehe ;) Och när man får träffa Erik och Mats blir man glad. Lilla sällskapet och Maskinen äger! Och jag prata med HERBERT! Tänk HERBERT! ÅH! Jag dör! hehehe :D As kul kväll iaf! Alla var skit bra på scen och jag är lycklig! #happy :* 
 
 
 
 
inte dom bästa bilderna men ;)
 
Söndagen vart det bara åka bil och buss. Sen knöt vi lite krnasar :3 hehhe! 54 st :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0