Mina killar!

Jag har som tur två underbara killar i mitt liv. 
 
Jag är stolt med allt som jag har jobbat med Wärsting. När vi köpte han kunde han knappt galoppera. Och iår så har vi kommit placerat och allt. Så jag är super stolt! Vi båda har utvecklats tillsammans. Och det ar bara gått uppåt hela tiden. Och nu efter nedgången är det bara jobba upp igen. Skönt att äntligen  får börja träna och komma igång igen! 
 
Sen har jag en underbar pojkvän! finns ingen kille som han som kan få mig så glad när det väl gäller. Så skönt att ha en kille som förstår mig!  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

SV; Haha jaha! Där ser man ;) Tack föresten!

2012-11-09 @ 19:22:56
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0