Tisdag = träning!

Nu blir det åka hem från skolan och fixa och mysa i stallet. Sen är det min första bomträning på as länge med Wärsting! Och jag rider ju med Ida, Och det är ju bara kul det ;) 
 
Wärsting har varit pigg och framåt mycket nu. Så skön när jag har bommat han och när jag har tränat dressyr. När man rider ut på han är han ganska jobbig. Men  känner mig så glad! Har ju en underbar familj, fina hästar, Bästa vännerna och Bästa killen! 
 
Äntligen så börjar allt ordnad. Inget bråk inom familjen eller något. Och jag börjar äntligen slappna. Så skönt.
 
 
 
Älskar denna bild på min lilla snygging! 
 
 
Min andra snygging! 
 
 
 
Min söta syster och jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0