Tisdag :( vill ha fredag!

Idag är det tisdag. Igår red jag med Emma. Vi satt och snacka. Vart ju mest om killar och bråk. Hon är en person som verkligen förstår mig. Inte så många som gör det. Du måste se skit för att inse att det är sant. Men vi trava mest. Vi galoppera inte. Var så jävla mörkt! snart är det vinter :3 
 
Sen på kvällen så gjorde mamma och jag armband. Vart skit nöjd.Svarta och röda pälor. Skit snyggt! Vart riktigt glad när man gjorde något annat. 
 
Emma kom senare på kvällen. Vi låg och titta tv som vanligt! hehhee :3 
 
 
Idag blir det möte på skolan. Som suger... Missar min underbara träning :( Men syrran tar den ist! (y) Men ska iaf rida Wärsting innan mötet. Får se hur det går!  Sen sova. Är så jävla trött. 
 
 
 
 
Jävla tjock man kan ser ut på första. hahahha xD 

 
 
Juste, Har fixat naglarna. Vart inte så bra, men det funkar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0