Trött, som vanligt!

Sitter i skolan. Är så jävla trött. Sov inte så bra! Har haft magvärk hela natten. Äckliga PIZZA! aldrig mer! Usch. Maten på Pizzan i färnebo suger. Ne, Usch. 
 
Igår var det roligt. Fick reda på att jag ska jobba den 7 december. ska vara servetris! nice ju! bra betalt hehehe :3  så jag tacka ju lungt ja. Behöver verkligen pengar. Och det kan verkligen bli kul tror jag.
 
Zlatan gjorde ju ett as snyggt mål igår! Hela laget ägde. heheh :3 GO SWEDEN!  Älskar sverige. 
 
 
Och jag läste igår att SD's något som heter Erik almqvist hade varit väldigt full och gjort mycket. Man skäms ju ibland.  Jag kan hålla med i en liten del av deras politik. Men man blir ju lite arg när någon skriker Hora, blatte och sånt! Usch ibland tycker man att några går för långt. usch! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0