Hmm... Vaken nu varför?

Klockan är liksom 07.18 och jag har sov morgon!? Lära gå upp 05.30 med pojken min. Han skulle iväg på prao. Så lär ju fixa frukost och hjälpa han med maten ;) 
 
Igår var det en skit rolig dag. Vi åkte Epa och dampade framme hela dagen. Och det gjorde vi för att John ( arvids kompis) kom till Österfärnebo :D Hade skit kul iaf! Vi var typ 10 stycken. As många ju xD fyra Epor och en bil! alla var volvos! ;) Så då åkte vi runt och dunka musik och dampa. Skit härligt ;) Så var inte hemma på hela dagen. Tove red med Emma så jag behövde inte rida. Skönt att vara ifrån hästarna en dag ibland oxå. Tur man har så jävla roliga vänner ;) 
 
 
Nu ska jag snart rida en sväng på Wärsting! Denna vecka har jag prao! (y) Blir att jobba med mammi! 
 
 
Puss hej! 
 
 
 
 
 
 
Bästa låten! bara dunka i Epan! (y) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0