Svettas och lycka.

Ibland är man väldigt glad att man har så jävla fina vänner. Jag älskar alla mina vänner. Och dom gör en så jävla glad. Man kan prata om vafan som helst och dom är tyst och dom förstår vad man menar. Dom finns verkligen. Bättre får man leta efter. Dom får en glad och tänka på andra saker! Skönt! 
 
Har spelat innebandy precis, Jävligt svettig iaf. Men förjävla kul! Känslan att få tänka på andra saker och bara släppa allt och bli en spelare på plan. Då är det verkligen bara att njuta! 
 
Nu sitter jag och väntar på mamma. Sen är det bara hem och rida. Det ska bli kul. Allra helst nu när Emma A. ska följa med mig ut. Vi ska skritta runt österbor. Skönt att ha någon med sig! Och bara prata med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0