Att inse saker.

Jag är väldigt glad att min familj är här. Jag skulle nog inte leva eller stå här jag står nu. 
 
Min syster har jag haft dålig kontakt med.  Jag hatade henne. Hon förpestade mitt liv för ett år sen. IDag är vi bästa vänner typ. Hon bryr sig om och lyssnar på mig. Att se en person gå så långt som det bara går är det jobbigaste som finns.  Helt otrolig att vi är så nära nu!  
 
Hade en rolig kväll med henne och John igår. Vi titta på Ted och paranormal activiti.  Kan ju säga att jag var kanska rädd hahahha xD 
 
Idag stack vi till stan en sväng idag. Jag var typ hennes packåsna ;) kul or? 
 
Nu ska jag snart gå ut i stallet och fixa. Sen mot träning med Ida! ;D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att ni kommit varandra så nära! :} skit kul träning idag!!

2013-04-02 @ 21:21:20
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0