Skulle bara handla en ridväst! hmm ;)

 Var och skulle köpa ridväst så jag har en. Min andra är ju sönder och gammal! den är typ 4 år? 
 
Aja vi åkte till torsåker till solberga hästaffär.  Kommer in i affären och jag hållde på  att dö! Fullt med snygga ridsaker.  Vi tittade på  väst! Sen så vart det ett nytt bett till tävlingstränslet, Nya tidbyxor och strumpor. Och mamma köpte en snygg jacka! 
 
Jag köpte ett par röda ridbyxor! As sköna! inviger dom nästa helg ;) 
 
Vill ha ett par blå och kanske vita ;) Vet vad jag ska köpa när jag har tillräckligt med pengar heheh! Super sköna.  Och snygga! ;)   Hej färgglad tävlingoutfit! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Har du vart in där förr? Älskar den lilla affären!! Min Donna har ju en röd tävlings outfit faktiskt som jag ska ha på hopptävlingar! Men vi har ju inte kommit så långt :p

2013-02-20 @ 11:13:32
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0