FREDAG!

IDAG ÄR DET FREDAG! Yeah! 
 
Idag blir det sitta på ica, rida och vara med min pojkvän! :D Älskar helger. Den här helgen ska jag rida, mysa, fira morfar, kanske åka skoter och bara ha en rolig helg :D 
 
Inatt har jag inte kunnat sovit... Blir bara mardrömmar. Och när jag drömmer mardrömmar tror jag dom är sana.  Jag drömmer ju ofta om arvid hehe  dumma jag men. Så när han sover här och vaknar tror jag att det har hänt så jag typ slår han eller putar han. Stackars kille som får stå ut med mig.  Hahah xD 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda Edin

Hejsan! Superfin blogg!
Skönt med Fredag va? :)

Svar: Tackar! ja jätte skönt :)
Hanna Johnson

2013-01-25 @ 07:51:06
URL: http://tildazblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0