Lördagmorgon!

Sitter upp och tittar lite på datorn! Vakna tidigt... 
 
Idag är det ridning och skoteråkning som står på schemat. Hehe. Ikväll ska vi fira Morfar. Så ikväll blir det inget mys med min kille! :( Men trevligt med middag  med Familjen. Om det inte går över styr.... 
 
Igår gick det bra på ica. Sålde allt.  och ganska snabbt också!  Men Elin och jag hade kul! ;) Sedan var det b ara att åka hem. Red med Syrran när jag kom hem. Gick bra. Men wärsting behövs galopperas ur. Sen hade vi mysigt med familjen, åt lite mat och sånt. Sedan gick Arvid och jag och la oss. Vi var trötta och Arvid skulle göra ladugården idag. Men vi skulle inte gå upp så tidigt hmm :/ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0