underbar helg!

Fredag: Var det en Arvid dag kan man säga.  Mocka enbart. Ridningen fick avstå. Han hade gått hela veckan och jag orkade inte.   Sen åkte vi till sandviken på tidningscupen. Tråkigt men men. Sen sov vi och mös hela natten. Älskar att sova med honom! 
 
Lördag: Fixa allt till tävling! Arvid hjälpte mig hela dagen! bästa killen! Sen var det mys på kvällen och sova. Var så kallt och allt. Hjälpte arvid med ladugården. 
 
Söndag: Jag tävla dressyr. Fick 64.66% :D As kul ju!  låg två halva klassen sen så kom jag utanför placering :/ men kom 9 av 17!  Super häst ju! laget kom sist :/ men vi hade kul iaf!  Sen myste jag med min kille!  hihihi! så Härlig helg! är så glad! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0