HELG!

ÅH vad skönt det är med helg. Igår var det fredag!!!! Fan vilken skön dag. Skolan var faktiskt skit kul :) Och det var skönt att sätta mig ner och prata med lite kompisar. Sen åkte elin och jag hem till mig. Vi skritta ut en tur och hade det mysigt :') Skönt att vara med Elin. Sen var vi till badhuset med pappa och mamma heheh.  Var skit kul! Vi hade lite "tjejdag". Men snart ska vi åka till stockholm tsm! ÅH är grymt taggad och det ska bli jätte kul!
 
Idag hade jag tänkt rida lite och fixa stallet. Sen kanske ska jag på ice racing! Hoppas jag ska med heheh! Skulle egnetligen hjälpa tove flytta lejtan men har aldrig varit på ice racing så jag vet inte. :p  MEn ska iaf rida min prins. Blir väl bara trav och skritt haha :) Så dåligt underlag ut nu :( inte kul 
 
 
En av dom bästa dagarna i mitt liv! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du glömde skriva att du ska med mig ;}

2013-03-23 @ 09:08:25
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0