När man inte fattar något...

Trodde det här skulle bli  mitt bästa sprotlov men nej allt ska gå åt helvete... På söndagen gjorde Arvid slut. Han älskade mig inte och var " inte mogen" för ett förhållande.  Så less på livet. Tur jag har kompisar som stöttar mig... 
Men jag förstår varför det tog slut men  inte varför det tog slut nu? Efter 6 månader av jävla  bråk och skit...  OCh på den veckan vi bråkade minst på... Aja skitsamma............ 
 
Annars har sportlovet ganska bra.  Skadade bara knäet när jag körde "skicross"...  Haha asso fattar inte hur klumpig man kan vara. Har iaf haft as bra i fjällen.. :D 
 
Tävlingarna Gick bra. Men fick starta Granada ist för valle. Han var typ sjuk... :/ haha det gick väl bra men jag ramla av på 2 hindret... hehe xD Jag är verklingen inte van med stor häst!! 
 
Wärsting gick det jätte bra på. Men i omhoppningen peta han ett hinder. Men det var mitt fel. Jag ska aldrig lyssna på en jävla banchef iaf! :) JAg red för "hårt" och piska han för mycket när jag piska han 1 gång när han vara nära på att vägra...  Så tack idiot! MEn wärsting var en pärla! <3 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du glömmer snart den idioten! :}

Jag tycker du var riktigt duktig med Granada där :} nästa gång tar du de ;}

2013-03-08 @ 08:11:24
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0