Tjena.

Är så jävla lycklig nu! åh! så fucking glad :D 
 
Träningen gick bättre igår än i tisdag. Gick skit bra igår.  Är trött i bena idag men ingen träningsverk ;) Lär komma igång ordentligt med min träning. Jag orkar inte driva han helt och då förstår han inte riktigt. Men ska försöka börja träna. hahha :3 
 
 
Livet leker just nu! Skolan är inget problem. Älskar mina kompisar. Och Lever. ÅH herregud vad bra jag mår. Äntligen! Aldrig mer ska jag må så jävla dåligt över en annan person. Usch. Nog värsta tiden i mitt liv. 
 
Man ser inte allt positivt när allt händer. Det är efter åt man ser allt!  
Yeah! 
 
 
Glad brud!! :D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt de :D jag lör också driva mer. Orkar liksom inte utan bara driver med sätet och de är ju inte allt man måste göra hehe. Så nu ska vi träna beeeen Hanna!!
Det gick inte lika bra för mig. Blev frustrerad när jag inte kan rida henne:/ så Patricia fick hoppa upp så jag äntligen fick de att hon kan gå fint hon å. Mon älskade häst :D

2013-03-22 @ 08:19:08
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0