Livet rullar.

Tjeena! Mycket händer just nu. 
 
Igår var jag och handla med mor min.  Vi skulle lämna tillbaka min Hjälm som var sönder men det gick tydligen inte. 800 åt helvete. Tack hööks! 
 
Sen så köpte jag inte så mycket. Lite trosor och nagellack!  Vi var mest in för att köpa "nyttiga" saker. Typ flygmedel till hästarna och sånt! 
 
Och när jag kom hem var det bara att städa. Hade kläder, papper, väskor och skor över hela rummet!  hehe. Hade inte packar upp sen polen heller. Så det var ganska mycket tvätt. hmmm. ;) 
 
Idag blire kuratorn och va lite med John! Sen så hem och rida och fixa stallet.  Skön dag! ska bara överleva skolan först! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0