Wiiiho!

Tisdag idag! yeeeah! Tisdag = Träning.Träning med ida ikväll! Yes som jag har längtat. Längesen jag var på träning! Men nu äntligen!  heheheheh. 
 
Är typ skit hunrig nu. hmm. Men tio i elva får jag äta yess! Mat nomnomnom. ♥
 
Igår så red jag wärsting. Vart bara att långtrava han. Mjuka upp han in för träningen idag. Han stod i söndags och gick dubbelpass på lördagen! var ju på "träningsläger" med han. Gick riktigt bra. Eller dressyren gick okej men bom gick bättre! Varmt som fan bara! Skulle egentligen åka på samma läger igen den 8:onde men mammi skulle jobba kväll och jag ska till järbo på kvällen så får se hur vi gör. Kan ju faktiskt träna ur han hemma lika gärna. Men det var kul att vara på träningslägret. ♣
 
 
Får se hur han går ikväll :D 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

Bom på tisdag också!!!

2013-06-09 @ 16:59:34
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0